курінь імені Тараса Бульби
курінний - Тарас Коропась
зв'язковий - Юрій Гвоздович, ЛЧ
upu41@plast.org.ua
Гуртковий табір "Бойових вовків"

30.12.2007

Додав: Юрій Гвоздович

Наш маленький мандрівний табір тривав два дні: 28 і 29 червня 2007 року Божого.

Ми зібрались на головному вокзалі о 6.30 ранку і о 7.10 виїхали на електричці Мукачево-Львів. Їхали ми дві з половиною години і приїхали у село Тухля десь приблизно о 9.53. Погода була тепла і сонячна ї, тому було доволі легко йти. Одразу по пиїзді ми купили все необхідне, що некупили у Львові. Також ми започаткували традицію обирати тваринку-талісман табору, і цього разу це був красивий, воронний кінь, що зустрів нас неподалік вокзалу. З тухлі ми вирушили о 10.01. На місце табору прямували через підвісний міст. А за деякий час ми стояли на горі Захар Беркут. Історична постать цього героя є надзвичайно цікавою. Про нього ми також написали. Тут ми мали коротенький перекус 11.00-11.40, і вирушили далі в дорогу. Вже за годину ми прибули на місце ночівлі. Це й було наши місцем таборування. Воно виявилось класним і зручним. О другій годині ми розставили намети , розпалили вогнище і заготували дрів для багаття. Пів четвертої ми сіли обідати. На перше була зупа (яку ми трохи пересолили) на друге була гречка з тушківкою, потім канапки з чаєм. О 17.30 Михайло Пахолків провів гутірку про те, як неможна поводитись з сокирою і ножем, а Олег Філь розповів як правильно готувати їжу.

Одразу по тому ми склали правильник, як слід поводитись на таборі. За деякий час Юрко Пеленський оголосив про годину організованого дозвілля і ми всі купались у річці. Покупавшись ми розпочали готувати вечерю. До дев»ятої було зварено макарон ( ЯКИЙ НЕРОЗВАРИВСЯ!!!) До макарону додали тушківку і зробили чай.Відразу повечері ми перейшли до підготовки ватри, яка була готова о 22.38. Під час ватри ми співали пісні і пили теплий чай. О 24.00 розпочалась тиха ніч і першими  на стійку вийшли Тишківський Василь і Пахолків Михайло. Вони стійкували до 2.00, і на стійку вийшов Юрко Пеленський, який стійкував до 3.00. Після нього стійкували Олег Філь і Тарас Коропась.Стійка закінчилась о 5.00. Тоді Олег, Василь і Тарас сиділи біля залишків ватри а Юрко і Михайло в наметі.

Вставання відбулось о 7.15. Руханка розпочалась о7.25 і тривала 10-15 хвилин. Після руханки ми швиденько провели вмивання і о 8.30 мали сніданок. О 9.00 ми зібрали наш маленький табір і вже о 10.55 вирушили в нелегку дорогу на Г. Маківка.  Опинившись на вершині ми  побачили величезні завали дерев. Стежки там небуло видно ,бо буревій повалив дерева просто на неї. Відпочивши ми рушили по хребту бо місця битви Українських Січових Стрільців з Червоною Армією. Там о 14.оо  ми зробили маленький перекус. Погода вже не так спияла нашій мандрівці як попереднього дня. Розпочалась гроза. Проте це незавадило нам вшанувати память героїв і зробити закриття. Також на цьому місці було урочисто заприхилено Василя і Тараса. О 15.10 ми вирушили в обхід Маківки, і вже за дві години ми були на місці табору. Відпочивши годину ми  відправились до вокзалу.

В електричці ми склали мапу нашої мандрівки і провели аналіз табору, що було погано, а що добре. До Львова електричка прийшла о 22.10. Всі були задоволені, що так добре провели час.

Провід табору:

14.04.12
Курінний вишкіл практичного пластування 2012

26.03.12
Відвідини виставки пластових видань приуроченої 100-літтю Пласту та екскурсія музеєм Михайла Грушевського